Hoe om te begin met binêre opsies ig markte


Jy kan handel dryf op 3 soorte bates in sprintmarkte, insluitend indekse, forex en kommoditeite. IG bied twee tipes binêre opsies, insluitende IG-binaries en sprintmarkte. IG-binaries bevat opsies met 'n tydraamwerk wat wissel van 5 minute, 20 minute en 60 minute. Wanneer hulle kundiges beskikbaar is, sal die live chat knoppie groen kleur wees. U kan ook met 'n deskundige by IG praat deur op die Live Chat-ondersteuningsknoppie te kliek. IG bied baie gevorderde handelsinstrumente wat u kan gebruik om die markanalise uit te voer en het ook 'n vriendelike kliëntediensspan. U kan waglyste opstel vir 'n wye verskeidenheid markte, banke en kleinhandelmaatskappye. Die keuse van die tipes opsies beskikbaar in die IG-binêre is so wyd as die top binêre opsie makelaar, 24Options. Die IG binêre opsie makelaar is een van die mees gereguleerde makelaars in die Europa omdat dit deur baie finansiële reguleerders regoor die wêreld gereguleer word. Daar is 'n funksie vir u om 'n handel wat u plaas op 'n opsie in die IG-binêre voor die vervaldatum te sluit.


IG Groep is 'n groot korporasie met 'n notering in die Londense aandelebeurs en dit is ook 'n FTSE250 indekslid. Sommige van die eienskappe op die platform is ophou stop, skeur pryse af. Dit bied 'n leser-gebaseerde lessenaarplatform en mobiele platform. IG het talle belonings ontvang vir die aanbied van 'n hoë gehalte handelsplatform. Die wysigings wat u op die uitleg van die kaarte gemaak het, kan gered word en u kan ook die kaarte vir analise druk. U kan die platform aanpas volgens u voorkeure, insluitend die vensters skuif, en die kolomme wysig. Dit het hoofkantoor in Londen en Dublin, maar het ook kantoortakke in 17 ander lande gevestig. Daar is ook opsies met daaglikse, weeklikse en maandelikse verstryking in IG-binaries. Ten slotte, IG is 'n goed gereguleerde makelaar wat bekroonde en ten volle aanpasbare handelsplatforms bied. Daar is geen behoefte om enige sagteware af te laai om toegang tot die leser-gebaseerde lessenaarplatform te kry nie. Die prys van die opsies in die IG-binêre word bepaal deur die makelaar gebaseer op faktore soos vervaldatum, wisselvalligheid en markwaarde.


Die grafiek is volledig aanpasbaar en jy kan aantekeninge heg en teken lyne. Jy kan handel aktiwiteit uit die kaarte uitvoer, insluitend 'n handel, en stop en beperk. Die nie-moeilike markbemarker kan u binne 'n kort tydperk u voorkeurbate vind. Die tipes bates wat u in IG-binaries kan verhandel, is indekse, valuta-paar, kommoditeite, bitcoins en belangrike ekonomiese aanwysers. Jy kan handel oor die opsies in IG binaries via CFD of versprei. IG Markets is 'n gereguleerde binêre opsie makelaar wat funksioneer as 'n afdeling van die IG Groep. Daar is 'n demo-rekening vir handelaars wat hul handelstrategieë wil toets. As gevolg hiervan, IG binêre opsies makelaar is veiliger in vergelyking met nuwe makelaars wat gereguleer word deur.


Op die platform vind u baie gratis kaarte wat met real-time data opgedateer word. Die gratis kaarte gee jou toegang tot 'n verskeidenheid populêre aanwysers. Daarbenewens word dit ook deur ander finansiële reguleerders soos SEC, AMF, BaFin, FINMA en ASIC gereguleer. In sprintmarkte, sal u opsies vind met vervaldatum van 60 sekondes, 2 minute, 5 minute en 60 minute. Daar is geen opsie om die opsie wat u in sprintmarkte plaas voor die verstryking, te sluit nie. My woord soveel om te leer en die beste manier was om die demo rekening wat ek nou vir ongeveer 9 weke gebruik het, te gebruik. Die Suid-Afrikaanse top-40-indeks word swaar geweeg in valuta-sensitiewe aandele. Al die beste Trev. Nog 'n wenk: gaan na al die video's op ig onder die onderwys en leer en leer hulle.


Die idee om by 'n handelsgroep aan te sluit, is so 'n goeie idee. Hoeveel wil ek per dag, per week of per maand maak. Hoe hoër jou daaglikse teiken, hoe hoër moet die prys per aandeel wees. Deur dit te beantwoord sal u help om vas te stel of u moet handel dryf of nie. Dit sluit aan by die kommentaar op robotte, algoritmes en tyd wat ek vroeër gemaak het. As jy besluit om een ​​van die vele forums vir kleinhandelbeleggers te volg, kyk dan jou emosies voordat jy aangaan. In elk geval, lang storie kort, ek het al my belegging teruggekry en daarin geslaag om my handelsvolume op te hou en die dom bonusregels te klop om 'n onttrekking en 'n vinnige uittrede van hulle te maak! Ons was almal daar toe ons die eerste keer begin het. Met hierdie IG-groep vind ek sommige van die swarks en verslae is nie op datum nie? Dit is die spel van handel.


Dieselfde geld wanneer die sfeer negatief word, geld vloei uit. Hou egter in gedagte, hoe langer in die toekoms jou doel is, hoe hoër 'n voorraad moet opstaan, of af vir daardie saak. Laat dit regmaak en vind sy rigting voordat jy inkom, tensy jy op 'n laer of hoër inskrywingpunt bank. DCTH is waarskynlik 'n baie goeie voorbeeld hiervan. Gelukkige jag en veilige handel! Maar probeer en fokus, want as jy daar buite kom, is dit 'n groot wêreld en daar is geld in elke hoek, volgens die bemarkers, mede-beleggers en so aan. Is daar 'n eenvoudige stap vir stap om die trappe te stop. Verstaan ​​fundamentele en tegniese analise. Op die lang termyn werk dit net nie. Trevbeats en dankie vir die fantastiese terugvoer.


Verlaat by jou doel. Noudat jy jou rekening oopgemaak en befonds het, is jy gereed om te handel? U probeer immers 'n ingeligte besluit oor of u 'n posisie wil betree of nie. As ek dan meer kry dan is dit 'n bietjie bonus. PaytoPlay, sien die skepping van ISIS na die Amerikaanse poging om oliepypleiding deur Sirië te dwing. Probeer om die hindernis te oorkom. So het 'n paar swaar navorsing gedoen van wie om as makelaar te gebruik. Ook is hulle meer pret omdat hulle baie meer katalisators het wat hulle albei op of af kan dryf, en nie noodwendig gebind is aan die kwartaallikse verdienste verslae soos 'n Google - of Apple-voorraad nie. So sal jy op en af ​​swaai.


Baie goeie punt op die lae rekening aan nuwe handelaars, aangesien dit my sal wees as ek regtig geld insit. As ek die hande van tyd kon terugdraai, sou ek meer tyd bestee om te lees, lees en lees meer. Maar of dit die vlak kan behou, is nog 'n ding. So natuurlik, die eerste punt wat ek aan 'n nuwe handelaar sou maak, is om 'n betroubare makelaar te vind. Om 'n risikobestuursmetode te hê, is noodsaaklik in hierdie speletjie. 'N Bykomende bonus is die onderkant van die aandele. Neem jou tyd en kry 'n begrip van hoe kerspatrone werk. Belangriker nog, wees nie gulsig nie. So laat my toe met hierdie. Jy moet tyd neem en 'n bietjie navorsing doen oor waarom goud byvoorbeeld die manier waarop dit gedoen word, beweeg.


Haal jou teikens uit en doen navorsing oor hulle, vestig op 'n inskrywingsprys en moenie die voorraad agtervolg as dit onverwags begin beweeg nie! Ook daarom is dit belangrik dat u u uittreevorm in plek het en daaraan moet voldoen. Afhangende van watter land jy woon, beïnvloed 'n sterk of swak Amerikaanse dollar jou mark? Daarom gebruik ek die Bollinger-band as 'n voorraad wat handel dryf, sal rasioneel binne die band bly. Hierdie forum is 'n goeie voorbeeld hiervan. Soos ek voorheen aangedui het, sal hierdie draad hopelik nuwe beginners help om wins te maak. Kortbroek het opgehou om geld te verloor om te sluit of paniekerig te maak en te verkoop, wat veroorsaak dat die voorraad hoër word. IG bied 'n goeie agterspeler. Verlies van geldfunksie gebruik dit.


Bollinger bands en MACD. So my volgende vraag as jy my kan adviseer? Miskien beplan om dit op die omkering te vang as jy die boot die eerste keer gemis het. Maar onthou daar is 'n rede waarom dit beweeg het, wees dus versigtig. Jy moet aanvaar dat jy dit nie regkry nie. Baie keer kan jy nie 'n belegging slegter red nie, maar eindig dit net met 'n groter verlies aan geld. Dit is belangrik aangesien dit die tipe handelaar moet bepaal wat jy sal wees. As jy egter daghandel doen, is dit heel waarskynlik omdat jy kyk na die gebruik van handel as 'n manier om jouself te ondersteun of om elke maand addisionele inkomste te verdien. IG verskaf hierdie inligting.


So as jy 'n demo-rekening doen, sal jy eers sien dat jy beter sal doen as wanneer jy met jou eie geld begin handel. Daghandel is amper 'n voltydse werk, tussen navorsing, beplanning en handel. Dankie vir jou tydmaat. Jy moet in staat wees om in te koop en ook uit te gaan. As jy een van my vorige poste lees, lees jy oor wraakhandel en so aan. Soos vroeër gesê, het ek BIOTECH gekies vir my verhandeling. Indien wel, weet jy hoekom? Maar laat ons begin met die kleinhandelbeleggers in die BIOTECH-segment. Jy sal emosioneel raak; veral wanneer 'n voorraad in die verkeerde rigting gaan, maar nooit verdubbel om geld te vermy nie.


Forex is baie veeleisend en stresvol! Jy kan daarmee wins maak. Tweedens, in ooreenstemming met die tema van makelaars, maak seker dat hulle 'n demo-rekeningopsie het. Die nuus het toenemend gekyk terwyl ek met my broek gevang is, sonder 'n gewaarborgde stop. Een van die belangrikste faktore wat nuwe handelaars sien uitblaas, insluitende myself, is wraakhandel. Tydsberekening is moeilik in die mark en soms mis jy die boot. Dit is een van die grootste foute wat ek gemaak het toe ek die eerste keer begin het. Dankie vir wat daar rond kom, kom daar rond. Dit kan moeilik wees om nie weggevoer te word wanneer mense groot getalle op 'n voorraad gooi wat jy in is nie.


Weer gaan dit oor emosies, en daar is meer kleinhandelbeleggers as ooit, en die meeste van hulle is emosioneel en verlief op hul aandele. PC en hou by hulle by soos jy meer leer. Van wat ek kan sien, word dit daagliks opgedateer met al die ekonomiese nuus en maatskappy se verdienste vir die week en die dag. CFD, aandelemakelary en aandele en aandele ISA rekeninge verskaf deur IG Markets Bpk, versprei weddenskap verskaf deur IG Index Ltd. Dit is 'n vreemde, snaakse uitkoms, maar dit het goed met my voortgesit. Laat my asseblief weet hoe jy die atm doen? Ag, dankie, dash1 vir jou antwoord. Dit is egter verstaanbaar omdat hulle met hul eie geld handel en 'n ambisie om oornag af te tree. Stop verliese is daar vir 'n rede.


Handel is emosioneel, veral omdat jy met jou eie geld handel. Met 'n goeie makelaar met 'n uitstekende handelsplatform. Leer om dit te laat gaan en beweeg na die volgende voorraad, dieselfde as wat jy moet leer om geld op die tafel te verlaat. Ja, ek het nie melding gemaak van die verlies van geld nie. Moet ek op die PRT kom voordat ek regte geld inbring of is die klassieke rekening goed om op te handel? Hierdie hulpmiddels help my op baie maniere. Wees wonderlik as jy goeie raad kan gee vir 'n nuwe handelaar soos my self om dit regtig te maak. Hoop Donald wen NIE! Dit was alles oor vertroue vir my en ek dink ek het dit gevind.


Dit moet jou ook 'n idee gee oor wat om te verwag op die prysklas wanneer dit in die band reggestel word. Die feit is dat hulle 'n fantastiese platform vir mobiele en web bied. Die probleem, as jy wil, met die kleinhandelbeleggers, handel hulle met hul emosies. Dieselfde kan oor die FTSE tot 'n sekere mate gesê word. Die waarde van aandele, ETF's en ETCs word gekoop deur 'n IG aandelemakelary of aandele en aandele. Die ISA-rekening kan sowel styg, wat beteken dat jy minder terugkry as wat jy oorspronklik ingeskryf het. Groot pette is gewoonlik 'n goeie plek om in te wees, en met die hefboom op CFD's kan jy bekostig om in te wees. IG het al my verwagtinge en meer ontmoet. Ons is eerder gelukkig oor hierdie een, want IG het 'n mobiele app genaamd IGTV. As daar enige kundiges is waarvan ek seker is dat hulle is, voel asseblief vry om 'n draad oor die basiese beginsels van kandelaarpatrone ensovoorts te begin.


Soos ek vroeër gesê het toe jy die segment waarna jy handel dryf, leer ken, en die beleggers kan jy hul sentiment gebruik as 'n aanduiding van die tendens op 'n spesifieke voorraad. Moet nooit verlief raak op 'n voorraad nie! MA nogal 'n bietjie. Om fokus op een of minstens 'n smal stel van die mark sal beslis jou help om die aandele, die mark, die belegger se sentiment en gedrag te leer ken; en dit is belangrik as jy besluit om te daghandel. Dus, nou ons ons rekening befonds en ons met die demo gespeel het, kan ons ons eerste handel maak. Onthou, handel is riskant, veral as jy BIOTECH doen, wees dus versigtig! As die teiken die stopverlies van geld tref, stop dan. Die voorraad moet nie te vinnig handel nie, maar ook nie so stadig dat dit vinniger kan wees om verf droog te kyk nie. U kan onbeslote stil nie moeilik raak nie, en u kan nie tred hou met die vloei en hoeveelheid inligting nie. Laat ek illustreer met 'n voorbeeld.


Die redes wat ek hierbo genoem het oor die BIOTECH-segment is ook een van die redes waarom jy die meerderheid van die kleinhandelbeleggers hier vind. Gelukkig vir ons, wen IG ook op daardie front. Jy begin die oggend en begin met 'n verlore handel, dan neem jy nog een om te probeer om die eerste een te maak en dit werk nie uit nie. Moet nooit meer belê as wat jy in 'n bepaalde handel wil verloor nie. Tydens die verkope sien jy diegene wat die voorraadpaniek agtervolg en verkoop om te verhoed dat sakhouers word, wat veroorsaak dat die aandeel duik en 'n paar lang stopverliese op die pad afneem. Die katalisators maak hulle egter meer vlugtig, maar op een of ander manier vind ek dat hulle meer voorspelbaar is. Eerstens, ek is nie 'n professionele handelaar nie, maar ek het dit al 'n paar jaar lank aan en af ​​gedoen. Wanneer jy sonder emosie jou op die lieflike plek verhandel. Dit was moeilik, maar daar was 'n paar dae waar ek nooit handel gedryf het nie. Of jou dag of lang handel 'n doelwit gestel het.


As jy met 'n klein rekening handel, soos baie van ons, doen nuwe handelaars dit is nie baie moeilik nie, want ons wil sien dat die groot geld inmekaar kom. In elk geval, dankie almal vir die deel. Toe het ek IG gevind en baie beïndruk met die maatskappy en die platforms wat hulle bied. Maar as dit positief is, blyk dit negatief en dit kan mis en lei en frustrerend wees. Of vir die saak neem 'n omgekeerde posisie, dit kan baie rommelig word. Vir my gee dit my 'n aanduiding van die rigting om te belê in, lank of kort. Is dit goed om op klassieke platform te handel? Makliker gesê as wat ek weet. Dit is een van die belangrikste aspekte van verhandeling na my mening. Wanneer die MKB kruis, sal jy die verhandelingsverandering sien en Bollinger-band moet dalk op of af verander, afhangende van die momentum, positief of negatief.


Mrk1977 Die meganisme vir 'n outomatiese sleepstop hang af van jou rekeningtipe en platform. Byvoorbeeld, ek verhandel die Suid-Afrikaanse t40. Dws, ek slaap gedurende die meeste Britse en Amerikaanse handel vir werk, woon in AUS en sou die dip van die nag geniet het, maar afgesny voor die groot dip. Net soos jy groot winste kan maak, kan jy ook groot verloor. Vertroue neem tyd en sal groei namate jy gemaklik raak met jou handelsplan. Handelsgroepe klink goed, wat sal 'n goeie hulp wees, waar kan ek hieraan begin? Om die regte ingesteldheid vir hierdie speletjie te hê is die sleutel. Wat is 'n lomp kers?


Goed of sleg, dit kan soms positief wees vir 'n voorraad, aangesien dit hoër kan vestig as waar dit begin het. So waarvoor handel jy? 'N Paar beperkte kenmerke op die normale kaarte soos die tekening en lyne en die gebrek aan odf kleure ens. Hierdie resaws is gratis en jy moet daarvan gebruik maak. Dit is moeilik om die sneller te trek wanneer dit jou eie geld is. Oorsese makelaars hou die put weg. Die Suid-Afrikaanse mark word ook swaar geweeg in kommoditeite. Suid-Afrikaanse rand en hoë kommoditeitspryse dryf dikwels hierdie mark hoër. Wel, ek is bly dat ek die fout gemaak het en nou is dit verby. Jy dink jy het nog een keer geskiet en jy het nou jou hele rekening gebreek.


Jy probeer om die derde keer en weer, bang rekening byna uitgeblaas. Sny dit los en neem die verlies aan geld. Kon gedoen het met die lees van hierdie drie jaar gelede. Ons het tot dusver 'n paar aspekte gedek, maar daar is 'n bietjie om te gaan! As en wanneer dit uit die band val, sal die robots dit probeer regstel. Jy sal net beklemtoon en uiters gefrustreerd wees. So alles goed nou. Jammer vir die vertraging.


Ons is mense en wil soveel moontlik maak. Vreemd genoeg het ek ook by die binêre opsies verhandelingsmaatskappye betrap en dit het my nie goed gesluit nie. Daar is baie gratis hulpbronne beskikbaar op die internet met betrekking tot hoe om verskillende tipes kaarte te interpreteer. Die trappe stop def is van die infopedia afdeling. Die irrasionele handelsdeel word gesien tydens die opkoms en val van die voorraad. IG na my e-pos as ek van die FTSE 100 hou. Dit is 'n moet weet hoe om die platform en leeskaarte te gebruik voordat jy begin met die werklike geldhandel. Is die mark wat jy in swaar geweeg in kommoditeite verhandel? Die volgende aksie wat ek moes onderneem het, was om 'n handelsgroep te vind. Sê vir jouself, ek neem 2 of 3 ambagte vir die dag en dit is dit.


MACD om 'n gevoel te kry wanneer die rigting sal verander. Hierdie pos word 'n bietjie lank en ek het kant op die dag verhandel. Laat ek probeer om sommige van die punte wat ek vroeër gemaak het, te verduidelik, en dek dit meestal uit 'n daghandelperspektief. Dit is wanneer jy 'n sakhouer word. As jy gulsig raak, verloor jy geld. Soos ek gesê het, moenie wraak doen nie. Behalwe vir die IGs-handelsgroep waar kan ek hierdie nuttige groepe vind? Om kandelaars te verstaan ​​deur verskeie statistiese instrumente te leer om my te help om 'n winsgewende handelaar te ontwikkel.


BIOTECH aandele op die Amerikaanse ruil. Dit kan 'n groot lopie in 'n lelike sak verander, of jy eindig teen 'n laer as beplande wins en baie spyt. Stadig beteken meer tyd om te reageer en dit ook meer voorspelbaar te maak. Glo my, moenie dit doen nie. Dit gee jou 'n groter moontlikheid vir 'n groter swaai. As hulle dan werk, is dit goed vir jou, maar as hulle uitmekaar val, stop dan en sit 'n bietjie langs die kantlyne. So moet ons bedoel om te sien wat die groot ouens vir die dag wil doen. Moenie handel verjaag nie.


Goed, as jy dit lees, sal ek aanneem dat jy 'n IG-rekening het. Dit kan jou ook help om een ​​van die groot verhuisers te land. Terwyl die mark oorbly met emosionele kleinhandelbeleggers met irrasionele handelsgedrag, handel jy in 'n mark wat hoofsaaklik deur robotte, algoritmes en tyd gedryf word. Stel dus weer 'n doel vir wat jy sal aanvaar in die verlies van geld. Nou is dit tyd om te leer om te handel sonder afleiding. Nul sum spele, as wenner neem almal geskenk deur die loser. Baie goeie verkoopsman en voor jy dit weet het hy jou. Afhangende van watter land jy vandaan kom, is daar baie goeie groepe wat plaaslik advies en menings bied oor baie van die plaaslike aandele en aandele is wat jy dalk wil verhandel.


Stop bestellings is net 'n ander bestelling, so die koste is die verspreiding, gewaarborgde stoporders dra 'n ekstra koste so sien die IG-bladsy weer koste. Handel word gerekenariseer sodat dit deur robotte gedoen word wat aan algoritmes voldoen. Die algemene ding wat nuwe handelaars doen, is om terug te spring in slegs vir die prys om weer te val. As jy eers begin, kan dit taamlik skadelik wees om 'n paar bedrywighede te verloor. Laat my weet wat gebeur, vriend. Handel is patroonherkenning, so vind 'n paar potensiële teikens en let op hulle. As jy dink jy gaan oor die nag 'n miljoenêr word, dink ek handel is nie vir jou nie. As dit iets is wat julle dink ek moet voortgaan met opdatering dan sal ek in paaiemente. Hierdie is 'n paar van die belangrikste aspekte van fundamentele analise wat u moet verstaan ​​voordat u handel dryf.


Baie het dit voorheen gesê, maar dit is belangrik. BIOTECH segment, maar nie gesê ek sal nie 'n vinnige handel in 'n ander mark doen nie. Die man is 'n clown om die minste te sê! Sunshine1 het iets gesê in die vorige pos wat my laat dink het en ek het besluit om 'n ander pos daaroor te doen. Om emosies in die hande te kry, is die moeilikste in handel en ek sukkel daarmee nog. Wat is 'n bullish kers? Dit neem gewoonlik ongeveer 3 tot 4 dae vir 'n voorraad om sy piek te bereik, en daarna verkoop dit weer en die scalpers is op soek na hul volgende teiken. Gaan na YouTube en studeer soos gek verskillende strategieë. Ja ek woon in die suid-ooste Kent. Iets wat vir nuwe handelaars geld, is 'n streng stopverlies van geld. Handel is moeiliker genoeg, dus sonder om die gereedskap van die werk te ken, sal jy jou kontant verloor!


Sien uit na jou kommentaar en menings oor hierdie draad. Ek sal rampspoedig wees vir die VSA en die res van die wêreld as hy dit doen! Die volgende aspek van my handel hou 'n oog op ekonomiese kalenders. Sodra jy die basiese beginsels gekry het, kan jy dit opvolg met tegniese analise deur die gebruik van kaarte. So het dit my gedink ek wil altyd met die markte probeer speel. Daar is soveel gratis inligting beskikbaar op die internet en YouTube dat jy geen verskoning het om te leer wat CFDS is en hoe dit werk nie. Besluit waarvoor jy handel. Wel, die ergste is wanneer jy op 'n verliese handel en jy sluit net uit om die prys raket te vind net nadat jy vertrek. Jy op die geld deur 'n vertroue makelaar te hê, want dit is moeilik om te handel, laat staan. In Noord-Amerika is dit moontlik om deur een van twee gesentraliseerde binêre opsiebeurse te handel.


Die verskil tussen die ware elektroniese handels - en binêre opsiehandelsmerke is dat kleinhandel-elektroniese handelfirmas met lewendige markverbindings al langer teenwoordig is. URL's bevat die woord binêre om baniere weg te neem of skakels na IG. Om verslag te doen oor sy besluit, het IG Groep 'n aantekening aan sy affiliasies gestuur. Die toenemende negatiewe houding teenoor binêre opsies en strenger reëls van finansiële reguleerders het die IG Groep twee keer gedink oor hul bemarkingspogings. Dit behoort aan IG Groep. Met een van die uitruilings is NADEX. Dit impliseer dat IG Groep alle binêre bemarkingsinstrumente vir geaffekteerde lande intrek. Of as hulle nie verwant is aan binêre opsies nie. Ook, skerp finansiële markte-professionele persone bedryf die makelaars. Aangesien meer negatiewe houdings teenoor binêre opsies handel, ontstaan ​​groot makelaarswinkels daaruit. Die brief het die volgende dinge aangedui. Die maatskappy doen nou stappe om homself van die binêre opsiesektor te vervreem.


Met verwysing na die webwerwe wat nie net op binêre opsies fokus nie, maar binêre afdelings het, moet hulle skakels na IG in daardie afdelings skakel. Soos dit onttrek van die bevordering van binêre. Sal ander makelaars volg? Daarenteen word sommige binêre opsiehandelsmerke, veral ongereguleerde, bedryf deur dobbelpersone wat min kennis van die finansiële markte het. In die besonder, het IG Groep onlangs sy Affiliates ingelig dat die makelaars besluit het om nie meer binêre opsies te bevorder nie. Tog het die makelaarskap genoem dat hy die IG-groep wil bevorder op enige webwerwe en bladsye wat in die VSA of Japan voorkom. Die enigste uitsonderings is die VSA en Japan. IG Group is 'n Britse genoteerde maatskappy wat versprei verbintenis aanbied, CFD-handel en aandelehandel. Die enigste lande waar die onderneming sal voortgaan om binêre opsies te bevorder, is die Noord-Amerika en Japan. Die gereguleerde makelaar het besluit om die IG Binêre Opsies bemarkingsinstrumente te herroep.


Ook sal die makelaar nie enige verkeer aanvaar van webwerwe wat inligting oor binêre opsies bevat nie.

Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

Opsies handel ure vir dummies pdf aflaai

Beste binêre opsies seine zika virus

Beste binêre makelaar in die wêreld 5de graad